Αυγουστος2014
Γεια σας εχουμε πολλυ καιρο να τα πουμε και αποφασισα να κανω εναν διαγωνισμο με θεμα το καλοκαιρι.\1.Θα γραψετε στα σχολια οτι διποτε καλοκαιρινο.2.πατιστε like σε αυτην την αναρτηση.3.πητε μου το ονομα σας στο stardollΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΣΤΟ STARDOLL ΣΑΣ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Με πολλα φιλια Δανάη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου